Ouderportaal

Voor alle oudercommunicatie werken wij met het (intern) Ouderportaal van Basisonline. Als uw kind op school start, krijgt u van ons de inloggegevens voor dit portaal. U bepaalt vervolgens zelf welke informatie u met de school wilt delen of met andere ouders.

Het Ouderportaal biedt ouders en de school de mogelijkheid met elkaar te communiceren.

We gebruiken het ouderportaal voor de volgende zaken:
- Wederzijdse communicatie tussen ouders en school
- Inplannen van de oudergesprekken
- Inschakelen van ouderhulp bij activiteiten
- Absenties en verlof
- Overblijven
- Schoolkalender

Om in te loggen bij het Ouderportaal gebruikt u de volgende link: https://ouders.basisonline.nl of de button bovenaan de website.

Er is ook een app beschikbaar voor ons ouderportaal. Deze kunt u downloaden door te zoeken naar Basisonline Ouderportaal. De Ouderportaal App is beschikbaar voor Android, iOS en Windows Phone.

U kunt de handleiding over het gebruik ervan hier downloaden: Handleiding voor ouders.pdf